Jeg er i Japan!

Det har egentlig ikke gått opp for meg ennå, men jeg er i Japan, og her skal jeg være i et halvt år. Jeg er på orienteringsleir i Tokyo. Her er det mange kule mennesker. I kveld satt jeg med en danske og en jeg ikke husker helt hvor kom fra og så på TV. Der var det mye rart, men reklamene var best.

Jeg drar videre til Osaka på mandag morgen. Det er rykter om at det er en 10 timer lang busstur, men jeg håper at vi får ta Shinkansen. Når jeg er fremme i Osaka er jeg ikke hest sikker på hva som kommer til å skje, men jeg tror at vertsfamilien min skal hente meg der. Det gleder jeg meg veldig til.

Det var alt tror jeg. Jeg er trøtt. Eller kanskje ikke? Vet ikke helt… Jeg var i hvertfall stuptrøtt for et par timer siden.

Forresten: Det er varme i dosetene her på hotellet. Sært. De er egentlig litt for varme…

Om Magnus

Jeg skal utveksle et år til riket sola står opp!
Dette innlegget ble publisert i Utveksling og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg er i Japan!

  1. De varme dosetene hadde vært nyttig i Norge da vinteren kommer! 🙂

  2. andreanornes sier:

    Så utrolig spennende! Lykke til med året da 😀

Legg igjen en kommentar